VILKÅR & BETINGELSER

VI HAR FERIE – DU FÅR 15% RABAT
VED AT BRUGE KUPONKODEN NEDENFOR

Sommerrabatten på 15 % er gældende til midnat 12. august.
Kan bruges ubegrænset.
Sommer bestillinger vil blive behandlet fra den 12. august og fra da af gælder vores sædvanlige leverings- og produktionstid. (op til en uges produktionstid og/eller 1-3 hverdage til afsendelse).

For at fratrække 15% rabat i indkøbskurven, brug kuponkode:

summer2024

God sommerferie shopping!
Nedenfor finder du vores almindelige leveringstider og betingelser.

GRATIS LEVERING PÅ ORDRER OVER 400 KR

Vi leverer alle ordrer over 400 DKK fragtfrit, næsten uanset hvor i verden du bor (vi kan desværre ikke længere sælge til Norge og Storbritannien på grund af nye momsregler). Ordrer under 400 DKK koster 49 DKK i fragt. Husk at oplyse et telefonnummer da fragtselskabet skal kunne kontakte dig vedrørende levering. Skal din ordre leveres i Danmark sender vi primært collect med GLS – dvs du selv skal afhente ordren hos en GLS pakkeshop. Du kan også vælge hjemmelevering. Når du checker ud i webshoppen kan du skrive din foretrukne pakkeshops navn og adresse. Angiver du ikke noget ved check ud, vælger vi udleveringssted så tæt på din bopæl som muligt for dig. Du kan finde udleveringssteder tæt på dig med GLS her

FORVENTET LEVERINGSTID

Vi sender inden for 1-3 hverdage (mandag – fredag), men vær opmærksom på, hvis din ordre indeholder varer, der er syet efter ordre – så tilkommer yderligere produktionstid. Information om yderligere produktionstid kan ses på produktsider.

Fra forsendelse forventes transporttiden at være:

Inden for Danmark: 1-3 hverdage
Til EU-lande: 1-6 hverdage
Verden uden for Den Europæiske Union: 5-10 hverdage

GLS og Postnord håndterer alle forsendelser.

Ordrer leveret i Danmark sendes som standard som henteforsendelser, hvilket betyder at du skal afhente din ordre i en pakkeshop. Hvis du ønsker hjemmelevering, så fortæl os dette ved kassen. Giv os også besked, hvis du ønsker, at vi sender til en foretrukken pakkeshop.

Hvis du ikke har en foretrukken pakkeshop eller -boks - vælger vi en så tæt på leveringsadressen som muligt.
Vi gør vores bedste for at sikre, at forsendelser når deres destination til tiden, men forsinkelser kan opstå på grund af faktorer uden for vores kontrol.

BYTTE & RETURNERING

Hvis du af en eller anden grund ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du returnere en eller flere varer fra din ordre inden for 14 dage fra levering.

Giv os altid besked i en e-mail, inden du returnerer din ordre. Bemærk venligst, at hvis du ikke afhenter din ordre i pakkeshoppen inden for tidsfristen (normalt 10 dage fra ankomst til pakkebutikken) tæller det ikke som en annullering af din ordre. Vi skal høre fra dig, før vi kan refundere din ordre. Ved tilbagebetaling af ordrer, der returneres uanmeldt på grund af manglende afhentning, opkræver vi dig 100 DKK til dækning af håndtering og returfragt, som vil blive trukket fra din ordre, når vi refunderer din betaling. Men igen vær opmærksom på, at vi først refunderer din ordre, når vi har modtaget din bekræftelse på returnering for tilbagebetaling via e-mail.

Du kan købe en returfragtlabel hos os, klik her
Retur fra Danmark til 49 DKK
Retur fra Sverige, Tyskland, Finland, Belgien, Holland, Frankrig til 149 DKK

Bemærk venligst, at kun ubrugte varer i original emballage accepteres til ombytning og refundering. Hvis en vare har været i brug, eller hvis emballagen er beskadiget eller mangler, er det ikke umiddelbart muligt at returnere eller bytte.

Hvis din returordre er ubrugt, tilbyder vi fuld refusion på de købte varer, men omkostninger til returnering af dit køb refunderes ikke. Gem venligst en kopi af din returforsendelseskvittering. Vi er ikke ansvarlige for pakker tabt ved returforsendelse.

Send venligst retur til:
RosenbergCph
Sankt Hans Gade 21, 2.th
2200 København N
Danmark

Ved returnering af en vare bedes du vedlægge din kvittering med dit navn og adresse. Refusioner overføres umiddelbart efter modtagelse af din returordre, men på grund af tekniske forhold vedrørende banker og kortudstedere uden for vores kontrol, kan gennemførelsen af ​​tilbagebetalingen tage op til 30 dage. Bemærk venligst, at tilbagebetalinger kun kan ske til det kreditkort, der blev brugt til betalingen. Hvis du bor uden for EU, bedes du kontakte dine lokale toldmyndigheder for at få betalt moms, skatter eller afgifter refunderet.

Hvis du er i tvivl om dine rettigheder eller finder vores behandling af din sag forkert anbefaler vi at du kontakter websitet Online-tvistbilæggelse der drives af Europa-Kommissionen og hjælper forbrugere og handlende med af blive enige i tvister uden at skulle i retten.

BETAL MED KREDITKORT ELLER MOBILEPAY

Du kan vælge mellem kreditkort-betaling eller MobilePay-betaling. Følgende kreditkort kan bruges: Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Ved betaling med MobilePay skal du første gang du handler på nettet med din MobilePay-konto, slå nethandel til i din MobilePay-opsætning. Betalingen hæves først fra dit kort når ordren sendes afsted til dig.

PRISER & moms

Alle priser er angivet i danske kroner. For ordrer leveret til EU-lande er de viste priser inklusive 25 % dansk moms. For ordrer leveret uden for EU er de viste priser ikke inkluderet dansk moms (momsen trækkes ikke fra den pris, du ser i butikken.), og der kan blive opkrævet lokale importafgifter i dit hjemland.
RosenbergCph kan ikke holdes ansvarlig for valutaændringer eller valutavekslingsgebyrer, som din bank måtte opkræve, når du veksler andre valutaer til danske kroner.

KUPONKODER

Bemærk venligst, at du kun kan bruge én kuponkode pr. ordre. For eksempel: det er ikke muligt både at bruge nyhedsbrevets rabatkode på 10% og en udsalgskode på samme ordre. Du skal vælge hvilken kode du vil bruge.

FEJL ELLER MANGLER

Du har XNUMX måneders reklamationsret. Reklamation skal dog ske så snart fejlen opdages, og fejl og mangler må ikke være opstået som følge af fejlagtig brug eller anden skadeforvoldende handlen. Hvis du mener der er fejl eller mangler ved den vare du har købt, beder vi dig i første omgang sende os en email med beskrivelse af fejlen. Afhængig af situationen vil vi tilbyde at reparere eller bytte varen, eller refundere købssummen helt eller delvist. I alle tilfælde skal varen sendes retur til adressen nedenfor. Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi ved forevisning af kvittering fragtomkostninger i forbindelse med returnering. Vi modtager ikke reklamationer sendt pr. efterkrav.

RosenbergCph
Sankt Hans Gade 21, 2.th
2200 København N
Danmark

Hvis du er i tvivl om dine rettigheder eller finder vores behandling af din sag forkert, anbefaler vi at du kontakter websitet Online-tvistbilæggelse der drives af Europa-Kommissionen og hjælper forbrugere og handlende med af blive enige i tvister uden at skulle i retten.

KUNDESERVICE

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 0045 28 93 48 30, eller sende en mail på info@rosenbergcph.dk